Logo magazínu

Renault Talisman: Něco pro štěstí

14/20
Prohlédnout znovu

Renault Talisman: Něco pro štěstí

Renault Talisman | Petr Homolka
Dlouhý rozvor, nízkoprofilové pneumatiky a u našeho kusu i natáčení zadních kol – talisman je rozhodně pevný v kramflecích a stabilizační systém je téměř bez práce. Nám by se ale víc líbilo, kdyby vůz trochu měkčeji péroval. | Petr Homolka
Diodové denní svícení mají všechny talismany v ceně. Plně diodové světlomety jsou vyhrazeny vyšším výbavám, v prostředním stupni Zen se připlácí 30 000 Kč. | Petr Homolka
Diodové denní svícení mají všechny talismany v ceně. Plně diodové světlomety jsou vyhrazeny vyšším výbavám, v prostředním stupni Zen se připlácí 30 000 Kč. | Petr Homolka
V nejvyšší výbavě s bezmála milionovou cenou bychom čekali kvalitnější ozvučení. Například korekce můžete upravovat jen ve dvou pásmech. | Petr Homolka
V interiéru převažují na pohled příjemné materiály, zpracování a detaily působí solidně. V nižších patrech kokpitu už se zjevně trochu šetří, rozpačitě vypadá velký displej obklopený lesklým plastem. Informační systém R-Link sjednocuje všechna běžná nastavení do poněkud roztříštěného menu, ve kterém je často třeba skákat tam a zase zpátky. | Petr Homolka
V interiéru převažují na pohled příjemné materiály, zpracování a detaily působí solidně. V nižších patrech kokpitu už se zjevně trochu šetří, rozpačitě vypadá velký displej obklopený lesklým plastem. Informační systém R-Link sjednocuje všechna běžná nastavení do poněkud roztříštěného menu, ve kterém je často třeba skákat tam a zase zpátky. | Petr Homolka
V menu systému R-Link lze nastavit nejen intenzitu, ale i barvu ambientního osvětlení | Petr Homolka
V interiéru převažují na pohled příjemné materiály, zpracování a detaily působí solidně. V nižších patrech kokpitu už se zjevně trochu šetří, rozpačitě vypadá velký displej obklopený lesklým plastem. Informační systém R-Link sjednocuje všechna běžná nastavení do poněkud roztříštěného menu, ve kterém je často třeba skákat tam a zase zpátky. | Petr Homolka
Renault Talisman | Petr Homolka
Nové modely Renaultu a Nissanu na platformě CMF mají motory vždy skloněné vzad, prostor před nimi je nezvykle dlouhý. Diesel 1,6 l se dvěma turbodmychadly se nejlépe předvede ve středních otáčkách. | Petr Homolka
Převodovka EDC dává přednost plynulosti před rychlostí, odstupňování je mírně kratší než u modelu Espace. | Petr Homolka
Objem kufru odpovídá rozměrům vozu na hranici vyšší třídy. Co do délky se shoduje se superbem, šířku zvětšují úzké podběhy díky kompaktní vlečené nápravě. | Petr Homolka
Renault Talisman | Petr Homolka
Renault Talisman | Petr Homolka
Klesající střecha a silné sloupky ponechávají řidiči jen průměrný výhled. Vzadu se v duchu doby sedí celkem nízko a bez podepřených stehen, o strop se přitom cuchá i 175 cm vysoký redaktor. | Petr Homolka
Pozice za volantem je bez chyb, i když někteří z nás by si rádi spustili sedačku ještě níž. | Petr Homolka
Renault Talisman | Petr Homolka
Český chalupář se těší na kombík, ale i v sedanu se po sklopení opěradel dají převážet delší předměty. Oželet musíme jen rovnou podlahu. | Petr Homolka
Přístup dovnitř ztěžuje krátká kapota, daň za aerodynamicky pozvolný sklon zadního okna. Jednoduchý závěs ubírá trochu místa, ale díky zakrytí neodře zavazadla. | Petr Homolka