Renault Talisman: Něco pro štěstí
2
/
20
Prohlédnout znovu
Renault Talisman: Něco pro štěstí
Renault Talisman
|
Petr Homolka
Dlouhý rozvor, nízkoprofilové pneumatiky a u našeho kusu i natáčení zadních kol – talisman je rozhodně pevný v kramflecích a stabilizační systém je téměř bez práce. Nám by se ale víc líbilo, kdyby vůz trochu měkčeji péroval.
|
Petr Homolka
Diodové denní svícení mají všechny talismany v ceně. Plně diodové světlomety jsou vyhrazeny vyšším výbavám, v prostředním stupni Zen se připlácí 30 000 Kč.
|
Petr Homolka
Diodové denní svícení mají všechny talismany v ceně. Plně diodové světlomety jsou vyhrazeny vyšším výbavám, v prostředním stupni Zen se připlácí 30 000 Kč.
|
Petr Homolka
V nejvyšší výbavě s bezmála milionovou cenou bychom čekali kvalitnější ozvučení. Například korekce můžete upravovat jen ve dvou pásmech.
|
Petr Homolka
V interiéru převažují na pohled příjemné materiály, zpracování a detaily působí solidně. V nižších patrech kokpitu už se zjevně trochu šetří, rozpačitě vypadá velký displej obklopený lesklým plastem. Informační systém R-Link sjednocuje všechna běžná nastavení do poněkud roztříštěného menu, ve kterém je často třeba skákat tam a zase zpátky.
|
Petr Homolka
V interiéru převažují na pohled příjemné materiály, zpracování a detaily působí solidně. V nižších patrech kokpitu už se zjevně trochu šetří, rozpačitě vypadá velký displej obklopený lesklým plastem. Informační systém R-Link sjednocuje všechna běžná nastavení do poněkud roztříštěného menu, ve kterém je často třeba skákat tam a zase zpátky.
|
Petr Homolka
V menu systému R-Link lze nastavit nejen intenzitu, ale i barvu ambientního osvětlení
|
Petr Homolka
V interiéru převažují na pohled příjemné materiály, zpracování a detaily působí solidně. V nižších patrech kokpitu už se zjevně trochu šetří, rozpačitě vypadá velký displej obklopený lesklým plastem. Informační systém R-Link sjednocuje všechna běžná nastavení do poněkud roztříštěného menu, ve kterém je často třeba skákat tam a zase zpátky.
|
Petr Homolka
Renault Talisman
|
Petr Homolka
Nové modely Renaultu a Nissanu na platformě CMF mají motory vždy skloněné vzad, prostor před nimi je nezvykle dlouhý. Diesel 1,6 l se dvěma turbodmychadly se nejlépe předvede ve středních otáčkách.
|
Petr Homolka
Převodovka EDC dává přednost plynulosti před rychlostí, odstupňování je mírně kratší než u modelu Espace.
|
Petr Homolka
Objem kufru odpovídá rozměrům vozu na hranici vyšší třídy. Co do délky se shoduje se superbem, šířku zvětšují úzké podběhy díky kompaktní vlečené nápravě.
|
Petr Homolka
Renault Talisman
|
Petr Homolka
Renault Talisman
|
Petr Homolka
Klesající střecha a silné sloupky ponechávají řidiči jen průměrný výhled. Vzadu se v duchu doby sedí celkem nízko a bez podepřených stehen, o strop se přitom cuchá i 175 cm vysoký redaktor.
|
Petr Homolka
Pozice za volantem je bez chyb, i když někteří z nás by si rádi spustili sedačku ještě níž.
|
Petr Homolka
Renault Talisman
|
Petr Homolka
Český chalupář se těší na kombík, ale i v sedanu se po sklopení opěradel dají převážet delší předměty. Oželet musíme jen rovnou podlahu.
|
Petr Homolka
Přístup dovnitř ztěžuje krátká kapota, daň za aerodynamicky pozvolný sklon zadního okna. Jednoduchý závěs ubírá trochu místa, ale díky zakrytí neodře zavazadla.
|
Petr Homolka