Logo magazínu

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: I tank musí šetřit

1/7
Prohlédnout znovu

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: I tank musí šetřit

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D | Petr Homolka
Už v roce 2013 dostal Land Cruiser řady 150 sadu terénních pomocníků. Můžete si zvolit typ povrchu, čemuž se přizpůsobí trakce i odpružení (tlačítko MTS), nebo režim automatizovaného stoupání či sjezdu (tlačítko Crawl). Rychlost vozu pak řídíte otočným ovladačem. Poctivá uzávěrka mezinápravového a zadního diferenciálu samozřejmě nechybí. | Petr Homolka
Už v roce 2013 dostal Land Cruiser řady 150 sadu terénních pomocníků. Můžete si zvolit typ povrchu, čemuž se přizpůsobí trakce i odpružení (tlačítko MTS), nebo režim automatizovaného stoupání či sjezdu (tlačítko Crawl). Rychlost vozu pak řídíte otočným ovladačem. Poctivá uzávěrka mezinápravového a zadního diferenciálu samozřejmě nechybí. | Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D | Petr Homolka
Plnicí hrdlo močoviny se nachází v motorovém prostoru. Zásoba je 13 l a měla by vystačit na celý servisní interval (terénní toyota ještě nemá časovanou životnost a do servisu jezdí poctivě po 15 000 km). | Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D | Petr Homolka
Plnicí hrdlo močoviny se nachází v motorovém prostoru. Zásoba je 13 l a měla by vystačit na celý servisní interval (terénní toyota ještě nemá časovanou životnost a do servisu jezdí poctivě po 15 000 km). | Petr Homolka