Logo magazínu

Vyrobil si obytný vůz: Puntičkář

3/17
Prohlédnout znovu

Vyrobil si obytný vůz: Puntičkář

Vyrobil si obytný vůz | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Přestavbu zdobí pečlivé detaily. Nábytek byl na všem nejdražší, ale je to na něm vidět. Ještě chybějí drobnosti jako čalounění sedaček do stejné barvy světlé kůže. | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Na původní plechy přibyla pěnová izolace a čalounění. Interiér auta si tak v i zimě dlouho udrží teplo. | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Na původní plechy přibyla pěnová izolace a čalounění. Interiér auta si tak v i zimě dlouho udrží teplo. | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
K obytným autům patří i nákladné drobnosti jako clonky v bočních oknech. Má je pochopitelně i auto Romana Pravce. | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Dvoudílné dveře požadovala majitelova žena, aby nemusela neustále otevírat široké a těžké šoupačky. Je to unikát. Vnitřní klika pochází z Fordu Fiesta, vnější z Fiatu Punto. | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Vyrobil si obytný vůz | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Vyrobil si obytný vůz | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Co šlo, to dal úpravce pod podlahu vozu. Vedle akumulátorů a nádrže s vodou zbylo místo i na parádní výfuk. | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Přestavbu zdobí pečlivé detaily. Nábytek byl na všem nejdražší, ale je to na něm vidět. Ještě chybějí drobnosti jako čalounění sedaček do stejné barvy světlé kůže. | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Přestavbu zdobí pečlivé detaily. Nábytek byl na všem nejdražší, ale je to na něm vidět. Ještě chybějí drobnosti jako čalounění sedaček do stejné barvy světlé kůže. | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Vyrobil si obytný vůz | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Nechybí ani toaleta | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Přestavbu zdobí pečlivé detaily. Nábytek byl na všem nejdražší, ale je to na něm vidět. Ještě chybějí drobnosti jako čalounění sedaček do stejné barvy světlé kůže. | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Dvoudílné dveře požadovala majitelova žena, aby nemusela neustále otevírat široké a těžké šoupačky. Je to unikát. Vnitřní klika pochází z Fordu Fiesta, vnější z Fiatu Punto. | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Roman Pravec | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce
Vyrobil si obytný vůz | Jiří Pekárek a archiv Romana Pravce