Logo magazínu

Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid: Posel elektřiny

2/16
Prohlédnout znovu

Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid: Posel elektřiny

Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid | Jiří Káš
Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid | Jiří Káš
Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid | Jiří Káš
Interiér hybridní verze GTE se od ostatních passatů liší modře prošitým čalouněním | Jiří Káš
Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid | Jiří Káš
Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid | Jiří Káš
Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid | Jiří Káš
Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid | Jiří Káš
Plug-in znamená, že můžete akumulátory dobíjet ze zásuvky. K tomu slouží přípojka v masce chladiče. Čtyři hodiny nabíjíte a pak jedete 30-40 km čistě elektricky. | Jiří Káš
Digitální přístrojový štít (12 200 Kč) si můžete všemožně přizpůsobit | Jiří Káš
GTE nabízí tři základní režimy: elektrický, hybridní a dobíjecí. Do nabídky se dostanete tlačítkem E-mode vedle voliče převodovky. Spínač GTE z vozu dostane maximum výkonu. Tlačítkem Mode ovlivňujete celou řadu systémů včetně tlumičů: od Eco přes Normal po Sport. | Jiří Káš
GTE nabízí tři základní režimy: elektrický, hybridní a dobíjecí. Do nabídky se dostanete tlačítkem E-mode vedle voliče převodovky. Spínač GTE z vozu dostane maximum výkonu. Tlačítkem Mode ovlivňujete celou řadu systémů včetně tlumičů: od Eco přes Normal po Sport. | Jiří Káš
GTE nabízí tři základní režimy: elektrický, hybridní a dobíjecí. Do nabídky se dostanete tlačítkem E-mode vedle voliče převodovky. Spínač GTE z vozu dostane maximum výkonu. Tlačítkem Mode ovlivňujete celou řadu systémů včetně tlumičů: od Eco přes Normal po Sport. | Jiří Káš
Elektromotor o výkonu 85 kW je zařazený mezi benzinový čtyřválec 1.4 TSI/115 kW a dvouspojkovou převodovku DSG. Dohromady umí tahle dvojice jezdit za sedm litrů benzinu. | Jiří Káš
Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid | Jiří Káš
Volkswagen Passat Variant GTE Plug-in Hybrid | Jiří Káš