Logo magazínu

Volkswagen Golf GTE: Rozpolcená osobnost

2/15
Prohlédnout znovu

Volkswagen Golf GTE: Rozpolcená osobnost

Volkswagen Golf GTE | Jiří Káš
Zástrčka pro dobíjecí kabel je u golfu schovaná pod logem v masce | Jiří Káš
Kufr hybridního golfu má podle výrobce objem 272 litrů. Pod jeho podlahou si našly místo akumulátory s kapacitou 8,7 kWh. Dobíjecí kabely není kam schovat. | Jiří Káš
Volkswagen Golf GTE | Jiří Káš
Běžně jsme ale jezdili jen na elektrický nebo hybridní mód, které lze přepínat tlačítkem vedle páky voliče nebo prostřednictvím dotykové obrazovky na středovém panelu. | Jiří Káš
Benzinová čtrnáctistovka s výkonem 110 kW spolupracuje s elektromotorem disponujícím 75 kW prostřednictvím šestistupňového tříspojkového automatu DSG. Maximální výkon celé soustavy 150 kW jsme využili v režimu GTE. Běžně jsme ale jezdili jen na elektrický nebo hybridní mód, které lze přepínat tlačítkem vedle páky voliče nebo prostřednictvím dotykové obrazovky na středovém panelu. | Jiří Káš
Volkswagen Golf GTE | Jiří Káš
Volkswagen Golf GTE | Jiří Káš
Volkswagen Golf GTE | Jiří Káš
Volkswagen Golf GTE | Jiří Káš
Při rozjezdech pomáhá elektromotor tomu spalovacímu, což se promítne do okamžité spotřeby – tak by to mělo být. Často se nám však stalo, že systém začal dobíjet baterie a aktuální spotřeba benzinu výrazně stoupla. Obě průměrné spotřeby moc přesvědčivě nepůsobí. | Jiří Káš
Volkswagen Golf GTE | Jiří Káš
Volkswagen Golf GTE | Jiří Káš
Golf GTE ctí nastavený trend ostatních modelů v řadě GT. Nechybí mu sportovní volant, výborně tvarovaná sedadla, barevné prošívání ani kárované potahy. Červená se však proměnila v modrou | Jiří Káš
Kufr hybridního golfu má podle výrobce objem 272 litrů. Pod jeho podlahou si našly místo akumulátory s kapacitou 8,7 kWh. Dobíjecí kabely není kam schovat. | Jiří Káš