Honda CRF 1000 L Africa Twin DCT: Klidně až do Afriky
2
/
8
Prohlédnout znovu
Honda CRF 1000 L Africa Twin DCT: Klidně až do Afriky
Potkávací světlomet LED září bíle, společně s tím i oranžové blinkry. Padací rám má háčky na zavazadla a lze na něj přidělat mlhovky z příslušenství.
|
David Rajdl
Šikmo uložený macatý výfuk nebo endurový blatník jsou reminiscencí původního modelu
|
David Rajdl
Dolním tlačítkem A/M se přepíná z automatického do manuálního řazení, kolébkou nad ním volíte režim normální/sportovní jízdy – tlačítek je zkrátka moc
|
David Rajdl
Přístrojový štít je plný informací třeba o aktuálním nastavení trakční kontroly nebo režimu převodovky, ale zůstal přehledný na první pohled
|
David Rajdl
Honda myslí i na dlouhány, výška sedla je nastavitelná na 850 nebo 870 mm
|
David Rajdl
Na levé straně motoru u verze DCT vůbec nenajdete páčku, řadí se pak prsty na levém řídítku.
|
David Rajdl
Na levé straně motoru u verze DCT vůbec nenajdete páčku, řadí se pak prsty na levém řídítku. Páka na něm neobsluhuje spojku, ale parkovací brzdu.
|
David Rajdl
Honda CRF 1000 L Africa Twin DCT
|
David Rajdl