Logo magazínu

Honda CRF 1000 L Africa Twin DCT: Klidně až do Afriky

3/8
Prohlédnout znovu

Honda CRF 1000 L Africa Twin DCT: Klidně až do Afriky

Potkávací světlomet LED září bíle, společně s tím i oranžové blinkry. Padací rám má háčky na zavazadla a lze na něj přidělat mlhovky z příslušenství. | David Rajdl
Šikmo uložený macatý výfuk nebo endurový blatník jsou reminiscencí původního modelu | David Rajdl
Dolním tlačítkem A/M se přepíná z automatického do manuálního řazení, kolébkou nad ním volíte režim normální/sportovní jízdy – tlačítek je zkrátka moc | David Rajdl
Přístrojový štít je plný informací třeba o aktuálním nastavení trakční kontroly nebo režimu převodovky, ale zůstal přehledný na první pohled | David Rajdl
Honda myslí i na dlouhány, výška sedla je nastavitelná na 850 nebo 870 mm | David Rajdl
Na levé straně motoru u verze DCT vůbec nenajdete páčku, řadí se pak prsty na levém řídítku. | David Rajdl
Na levé straně motoru u verze DCT vůbec nenajdete páčku, řadí se pak prsty na levém řídítku. Páka na něm neobsluhuje spojku, ale parkovací brzdu. | David Rajdl
Honda CRF 1000 L Africa Twin DCT | David Rajdl