Logo magazínu

Pohřební speciál Kuhlmann Cars: Radost umírat…

5/13
Prohlédnout znovu

Pohřební speciál Kuhlmann Cars: Radost umírat…

Kuhlmann Cars VF 212 Merano | Jiří Pekárek
Design vnitřku nástavby má bezpočet variant, materiály, barvy nebo osvětlení si diktuje zákazník. Tlačítkem se ovládá výškově stavitelná a výsuvná podlaha. V její horní poloze se vedle sebou vejdou dvě rakve. Nástavba se vyrábí ručně, za víc než milion by mohlo být zpracování některých detailů o něco pečlivější. | Jiří Pekárek
Kuhlmann Cars VF 212 Merano | Jiří Pekárek
Kuhlmann Cars VF 212 Merano | Jiří Pekárek
V bocích nástavby je prostor pro nejrůznější potřebné vybavení a zavazadla posádky. Do kabiny se toho moc nevejde. | Jiří Pekárek
Kuhlmann Cars VF 212 Merano | Jiří Pekárek
Kuhlmann Cars VF 212 Merano | Jiří Pekárek
Kuhlmann Cars VF 212 Merano | Jiří Pekárek
Kuhlmann Cars VF 212 Merano | Jiří Pekárek
Kuhlmann Cars VF 212 Merano | Jiří Pekárek
Navzdory předlouhému rozvoru 3735 mm se karoserie nekroutí a v autě nic nevrže | Jiří Pekárek
Kromě obvyklejší dvoudveřové verze staví Kuhlmann na základech Mercedesu třídy E také čtyřdveřovou limuzínu s ještě delším rozvorem | Jiří Pekárek
Na místě jednoho z držáků nápojů ve středovém tunelu jsme našli spínače osvětlení nástavby – svítí jak prostor uvnitř, tak zasklené boky. | Jiří Pekárek