Logo magazínu

Peugeot 308 GTi: Láska i nenávist

3/11
Prohlédnout znovu

Peugeot 308 GTi: Láska i nenávist

Peugeot 308 GTi | Petr Homolka
Peugeot 308 GTi | Petr Homolka
Peugeot 308 GTi | Petr Homolka
Peugeot 308 GTi | Petr Homolka
Peugeot zůstal věrný manuálu. Zdá se být přesný, v rauši na okruhu jsme však párkrát zadrhli | Petr Homolka
Na 1.6 THP obdivujeme vysoký výkon 200 kW a nízkou spotřebu. Síla motoru je návyková, škoda že nad 4000 ot./min už se nic neděje. | Petr Homolka
Peugeot 308 GTi | Petr Homolka
Peugeot nasadil okruhové brzdy s velkými kotouči i destičkami. Jejich účinek i výdrž jsou ohromující. | Petr Homolka
Po zvolení sportovního režimu motoru přístroje zčervenají. Opačně zkalibrovaný otáčkoměr je proti přírodě. Největší zlo celého auta je dotykový displej. Ovládá vše včetně teploty, menu je nelogické a na vše potřebujete zbytečně moc času | Petr Homolka
Peugeot 308 GTi | Petr Homolka
Peugeot 308 GTi | Petr Homolka