Logo magazínu

BMW 330e: Trochu lepší „e“

7/9
Prohlédnout znovu

BMW 330e: Trochu lepší „e“

BMW 330e iPerformance M-Sport | Petr Homolka
BMW 330e iPerformance M-Sport | Petr Homolka
Na výběr je ze tří režimů pohonu. Pro nejzábavnější Max E-Drive je nutné dostatečné nabití akumulátoru. | Petr Homolka
Pod sedadly není na baterie místo, je tam kardan, nádrž a diferenciál. Zvýšená podlaha kufru omezuje objem ze 480 na 371 litrů. | Petr Homolka
BMW 330e iPerformance M-Sport | Petr Homolka
Předloni se z obyčejného hybridu stal dobíjecí a kupodivu zlevnil. Nově ho totiž pohání čtyřválec místo šestiválce. | Petr Homolka
Bavorácký kokpit si i v době tisíců funkcí zachovává jednoduché uspořádání a nebojí se mechanických tlačítek | Petr Homolka
BMW 330e iPerformance M-Sport | Petr Homolka
BMW 330e iPerformance M-Sport | Petr Homolka