Logo magazínu

Jak se žije s vírníkem: Jezdí, létá a dá se koupit!

8/10
Prohlédnout znovu

Jak se žije s vírníkem: Jezdí, létá a dá se koupit!

Letiště není pro provozování vírníku bezpodmínečně nutné, odstartuje na sto metrech a přistane maximálně na deseti | Jiří Pekárek
Jak se žije s vírníkem | Jiří Pekárek
Jak se žije s vírníkem | Jiří Pekárek
Zatím je poháněno přední kolo, které se na vlhku při rozjezdu může protáčet. Do budoucna se počítá s motory v nábojích zadních kol. | Jiří Pekárek
Přístrojová deska pochopitelně odpovídá více letadlu. K silničnímu provozu slouží jen pár tlačítek a diody vpravo. | Jiří Pekárek
Jak se žije s vírníkem | Jiří Pekárek
Jak se žije s vírníkem | Jiří Pekárek
Kromě technického průkazu Letecké amatérské asociace ČR se musí pilot/řidič prokazovat také klasickým osvědčením o registraci | Jiří Pekárek
U benzinky nedaleko letiště už stroj Pavla Březiny dobře znají, jinde se ale pořád podivují, když po ose dorazí natankovat | Jiří Pekárek
Jak se žije s vírníkem | Jiří Pekárek