Logo magazínu

Honda Civic Type R: Typově rychlý

5/7
Prohlédnout znovu

Honda Civic Type R: Typově rychlý

Honda Civic Type R | Honda
Brzdy dodala osvědčená fi rma Brembo. Přední, vrtané kotouče jsou vzduchem chlazené a mají průměr 350 mm, zatímco zadní 305 mm. | Honda
V nízkých otáčkách prostřední trubka výfuku zesiluje zvuk, zatímco ve středních snižuje nepříjemné dunění tím, že nasává okolní vzduch a vytváří podtlak. Na dálnici ale Civic Type R zůstává hlučný. | Honda
To je on: 2.0 VTEC Turbo s dvojitým proměnným časováním ventilů (Dual-VTC) a proměnným zdvihem výfukových ventilů (VTEC). | Honda
Přístrojový štít je digitální a umí změřit čas na kolo či zobrazit informace o přetížení. Působí ale lacině. | Honda
Miniaturní žraločí ploutve usměrňují vzduch na zadní křídlo. Díky tomu lépe funguje a zvyšuje přítlak. | Honda
Zatímco přední sedačky podrží v zatáčkách parádně, vzadu je jen jednoduchá plochá lavice, která moc opory neposkytne | Honda