Logo magazínu

Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line: Přikrčit, zamračit, ohromit!

16/16
Prohlédnout znovu

Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line: Přikrčit, zamračit, ohromit!

Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Volkswagen Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion R-line | Svět motorů
Palubní deska odpovídá passatu, digitální přístroje mají všechny arteony kromě nejlevnější specifi kace standardně | Svět motorů
Hlavní změnou proti předchozímu sedanu je zadní stěna výklopná včetně okna. Arteon je tak technicky vzato konkurentem superbu. Kufr je nižší, rozlehlý a pojme 563 litrů. Za 28 200 Kč můžete víko otevírat bezkontaktně mávnutím nohy pod nárazníkem. | Svět motorů
Papírově je čtyřválec 2.0 TSI v nejlepším pořádku. Má parádní parametry 206 kW, 350 N.m a skutečně nabízí přesvědčivou dynamiku. Jenže výbušné spojení točivého motoru a zbrkle řadícího, úsporně naladěného automatu se k povaze arteonu nehodí. Se slzou v oku jsme vzpomínali na noblesního šestiválcového předchůdce. Manuální převodovku zatím Volkswagen nedodává. | Svět motorů