Honda NSX: Hybrid pána pekel
2
/
12
Prohlédnout znovu
Honda NSX: Hybrid pána pekel
Honda NSX
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Honda NSX
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Honda NSX
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Honda NSX
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Karbon-keramické brzdy se dodávají na přání. Ušetří 23,5 kg a fungují neskutečně. NSX jsme v horských serpentinách nehorázně drtili dvě hodiny v kuse – a kupé brzdilo prakticky pořád stejně skvěle.
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Plaketa pod zadním sklem hlásí výrobní číslo #0000, jde tedy o předprodukční exemplář se značným sběratelským potenciálem
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Původní NSX se vyrábělo v letech 1990-2005, čtyři roky před koncem výroby přišlo o výklopné světlomety
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Z osmi dostupných barev mělo naše NSX nejčervenější červenou. Jmenuje se příznačně Curva red.
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Honda NSX
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim. Jsou mezi nimi takové rozdíly, že můžeme bez nadsázky mluvit o čtyřech autech v jednom.
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda
Honda NSX
|
Jiří Baborský, Michal Borský a Honda