Logo magazínu

Land Rover Discovery 2.0 Sd4 HSE: Turbo místo válců?

3/14
Prohlédnout znovu

Land Rover Discovery 2.0 Sd4 HSE: Turbo místo válců?

Land Rover Discovery 2.0 Sd4 HSE a 3.0 Td6 HSE | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Land Rover Discovery 2.0 Sd4 HSE a 3.0 Td6 HSE | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Jednoduše tvarovaná palubní deska umocňuje velkou šířku a mohutným provedením navozuje pocit bezpečí. Potěší kvalita zpracování i pravé materiály: dřevo a kůže. | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Dvojitě přeplňovaný dvoulitr se sice výkonem blíží šestiválci, chybí mu však zátah odspodu | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Land Rover Discovery 2.0 Sd4 HSE a 3.0 Td6 HSE | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Šestiválec potěší mohutným zátahem od nízkých otáček a kultivovanějším projevem | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Land Rover Discovery 2.0 Sd4 HSE a 3.0 Td6 HSE | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Třetí řada je posunuta hodně dozadu a vejdou se sem i dlouháni. Kufr se však poté smrskne na minimum, díky sklopné zábraně z něj ale nic nevypadne. Navíc poslouží i jako sedátko. | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Kufr disponuje velkorysou délkou i šířkou, je však mělký. Plnohodnotné kolo se nachází zespod vozu. | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Land Rover Discovery 2.0 Sd4 HSE a 3.0 Td6 HSE | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Rozměrné sedačky nabízejí vynikající komfort na dlouhých cestách, boční vedení však v zatáčkách ani terénu moc nepodrží | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Do praktické tajné stránky se dostanete po odklopení panelu klimatizace | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Vzadu je hodně místa v podélném i příčném směru. Potěší zcela rovná podlaha, která zde umožní komfortní jízdu ve třech. | Petr Homolka a Ondřej Kroutil
Land Rover Discovery 2.0 Sd4 HSE a 3.0 Td6 HSE | Petr Homolka a Ondřej Kroutil