Logo magazínu

Mazda CX-5 2.0 Skyactiv AWD Attraction: Cestou nejmenšího odporu

3/10
Prohlédnout znovu

Mazda CX-5 2.0 Skyactiv AWD Attraction: Cestou nejmenšího odporu

Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G160 AWD Attraction | Svět motorů
Atmosférický zážehový dvoulitr má ve verzi s pohonem všech kol výkon 118 kW. Jeho spotřeba není náchylná na styl jízdy, ale proti přeplňované konkurenci mu chybí pružnost. | Svět motorů
Šestistupňový manuál se vyznačuje krátkými a přesnými drahami | Svět motorů
Jednoduché tvary interiéru mohou na někoho působit chudě, ale my jsme se uvnitř cítili útulně. Důležitější je ergonomicky příkladné uspořádání přístrojů a ovladačů, dobře čitelné ukazatele v přístrojovém štítu nebo displej s navigací v zorném poli řidiče. | Svět motorů
Jednoduché tvary interiéru mohou na někoho působit chudě, ale my jsme se uvnitř cítili útulně. Důležitější je ergonomicky příkladné uspořádání přístrojů a ovladačů, dobře čitelné ukazatele v přístrojovém štítu nebo displej s navigací v zorném poli řidiče. | Svět motorů
Jednoduché tvary interiéru mohou na někoho působit chudě, ale my jsme se uvnitř cítili útulně. Důležitější je ergonomicky příkladné uspořádání přístrojů a ovladačů, dobře čitelné ukazatele v přístrojovém štítu nebo displej s navigací v zorném poli řidiče. | Svět motorů
Prostorově si Mazda CX-5 vlastně nepolepšila. Třeba objem kufru narostl jen o tři litry na 506 l. Přepravní kapacitou se tak řadí do lepšího průměru. | Svět motorů
Pohodlné nastupování zajišťují dveře, které se otevírají téměř do pravého úhlu. Kabina nabídne posádce dostatek prostoru. Ocenili bychom o malinko delší sedáky. | Svět motorů
Pohodlné nastupování zajišťují dveře, které se otevírají téměř do pravého úhlu. Kabina nabídne posádce dostatek prostoru. Ocenili bychom o malinko delší sedáky. | Svět motorů
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G160 AWD Attraction | Svět motorů