Logo magazínu

Mercedes-Benz třídy V 250d/140 kW 4Matic L: Valíme v sedmi

1/13
Prohlédnout znovu

Mercedes-Benz třídy V 250d/140 kW 4Matic L: Valíme v sedmi

Mercedes-Benz třídy V 250d/140 kW 4Matic L | David Rajdl
Krása klasických budíků schovaných ve dvou tubusech pod společnou kapličkou, okrasná lišta s vystupujícími chromovanými výdechy ventilace, stylová tlačítka ovládání klimatizace – ač „dodávka“, působí třída V jako správný luxusní mercedes. | David Rajdl
Krása klasických budíků schovaných ve dvou tubusech pod společnou kapličkou, okrasná lišta s vystupujícími chromovanými výdechy ventilace, stylová tlačítka ovládání klimatizace – ač „dodávka“, působí třída V jako správný luxusní mercedes. | David Rajdl
Mercedes-Benz třídy V 250d/140 kW 4Matic L | David Rajdl
Mercedes-Benz třídy V 250d/140 kW 4Matic L | David Rajdl
Mercedes-Benz třídy V 250d/140 kW 4Matic L | David Rajdl
Jednotlivá křesla jsou pohodlnější než u předchozího viana, dostala i větší opěrky hlavy. Lze je posouvat i úplně vyjmout, čímž se přepravní kapacita mění od 1030 do 4630 litrů. | David Rajdl
Jednotlivá křesla jsou pohodlnější než u předchozího viana, dostala i větší opěrky hlavy. Lze je posouvat i úplně vyjmout, čímž se přepravní kapacita mění od 1030 do 4630 litrů. | David Rajdl
Jednotlivá křesla jsou pohodlnější než u předchozího viana, dostala i větší opěrky hlavy. Lze je posouvat i úplně vyjmout, čímž se přepravní kapacita mění od 1030 do 4630 litrů. | David Rajdl
Mercedes-Benz třídy V 250d/140 kW 4Matic L | David Rajdl
Mercedes-Benz třídy V 250d/140 kW 4Matic L | David Rajdl
Mercedes-Benz třídy V 250d/140 kW 4Matic L | David Rajdl
Mercedes-Benz třídy V 250d/140 kW 4Matic L | David Rajdl