Logo magazínu

Volkswagen Up GTI: Mladí, zpátky za volant!

9/12
Prohlédnout znovu

Volkswagen Up GTI: Mladí, zpátky za volant!

Volkswagen Up GTI | Volkswagen
Nahrazení multimediálního systému držákem na telefon a speciální aplikací není ideální. Displej se leskne a navigace se v horách ztrácí. | Volkswagen
Kola mají 17 palců. Vzadu pracují bubnové brzdy, u tak malého a lehkého auta to stačí. 70 % práce stejně obstarají přední brzdy, které byly zvětšeny z 14“ na 15“. | Volkswagen
Upravené 1.0 TSI je přizpůsobeno novým emisním normám a má fi ltr pevných částic. V realističtějším měřicím cyklu WLTP hlásá spotřebu 5,6 l/100 km, podle současného NEDC to je 4,8 l. | Volkswagen
Šestikvalt je pro up novinkou. Řadicí páka postrádá pro GTI typický tvar golfového míčku, drží se však dobře a neklouže. | Volkswagen
Dalším typickým znakem GTI je čalounění s kostkovaným vzorem. Měkká sedadla s integrovanou opěrkou hlavy by mohla poskytnout lepší oporu | Volkswagen
Zezadu vypadá Up GTI nejšťavnatěji, celoskleněné víko kufru oživuje červený pás, nechybí střešní spoiler ani difuzor | Volkswagen
Up GTI dostal tradiční polepy, pruhy na bocích mají stejné rozměry jako u „jedničkového“ Golfu GTI | Volkswagen
Volkswagen Up GTI | Volkswagen
Volkswagen Up GTI | Volkswagen
Volkswagen Up GTI | Volkswagen
Volkswagen Up GTI | Volkswagen