Nissan Leaf: Lepší než jsme čekali
3
/
8
Prohlédnout znovu
Nissan Leaf: Lepší než jsme čekali
Nissan Leaf
|
Nissan a archiv
Nissan Leaf
|
Nissan a archiv
Synchronní elektromotor napájený střídavým proudem výrazně posílil. Nyní má výkon 110 kW, což je o 30 kW více než u předchozí generace.
|
Nissan a archiv
Nejen karoserie, ale i tvarování interiéru je mnohem konzervativnější než u předchozí generace, která se vyznačovala rozděleným přístrojovým štítem
|
Nissan a archiv
Jízdní volič se změnil jen lehce. Na středovém tunelu ho doprovázejí i tlačítka pro zapnutí e-Pedalu, případně i samočinného parkování.
|
Nissan a archiv
S objemem 400 litrů zavazadelník leafu naprosto dostačuje. U nejvyšší výbavy Tekna s audiosystémem Bose se kufr zmenší o 15 l.
|
Nissan a archiv
Stejně jako předchozí generace má i nový leaf konektory pro dobíjení pod víkem v přední části. Ten vlevo je určený pro rychlonabíjecí stanice.
|
Nissan a archiv
Nissan Leaf
|
Nissan a archiv