Logo magazínu

Nissan Leaf: Lepší než jsme čekali

3/8
Prohlédnout znovu

Nissan Leaf: Lepší než jsme čekali

Nissan Leaf | Nissan a archiv
Nissan Leaf | Nissan a archiv
Synchronní elektromotor napájený střídavým proudem výrazně posílil. Nyní má výkon 110 kW, což je o 30 kW více než u předchozí generace. | Nissan a archiv
Nejen karoserie, ale i tvarování interiéru je mnohem konzervativnější než u předchozí generace, která se vyznačovala rozděleným přístrojovým štítem | Nissan a archiv
Jízdní volič se změnil jen lehce. Na středovém tunelu ho doprovázejí i tlačítka pro zapnutí e-Pedalu, případně i samočinného parkování. | Nissan a archiv
S objemem 400 litrů zavazadelník leafu naprosto dostačuje. U nejvyšší výbavy Tekna s audiosystémem Bose se kufr zmenší o 15 l. | Nissan a archiv
Stejně jako předchozí generace má i nový leaf konektory pro dobíjení pod víkem v přední části. Ten vlevo je určený pro rychlonabíjecí stanice. | Nissan a archiv
Nissan Leaf | Nissan a archiv