Logo magazínu

Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive: Šestky jsou vrženy

2/13
Prohlédnout znovu

Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive: Šestky jsou vrženy

Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive | Svět motorů
Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive | Svět motorů
Vzduch stlačený turbem je chlazen radiátorem v přídi. Dlouhá cesta k němu zpomaluje reakce na přidání plynu. | Svět motorů
Celkově výraznější přenos hluku k cestujícím má na svědomí uložení motoru výfukem dozadu, tedy blíže k přepážce kabiny | Svět motorů
Výměna oleje po 20 000 km odhaluje důležitý detail – pod motorem chybí kryt, který by bránil prostor před nečistotami | Svět motorů
Za chladného počasí si motor neobvykle dlouho po startu pomáhá zvýšeným volnoběhem, i to přispívá k vyšší spotřebě | Svět motorů
Že pod kapotu proniká hodně prachu a dalších nežádoucích částic, ukazuje poškrábaná kladka drážkového řemene | Svět motorů
Střídání rychlých cest za reportážemi a kratších jízd po městě se odráží ve spotřebě kolem 6,5 l, čekali jsme trochu míň | Svět motorů
Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive | Svět motorů
Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive | Svět motorů
Premiéra motoru před dvěma lety ukázala klíčové technologie: proměnné časování všech ventilů a chlazené výfukové svody | Svět motorů
Ke ztišení motoru slouží i drobné fi nty, třeba vstřikovací čerpadlo nosí elegantně střižený kulich z molitanu | Svět motorů
Na malé a cenově citlivé auto překvapuje použití drahé a odolné baterie typu AGM, měla by dlouho vydržet | Svět motorů