Porsche Cayenne S: Důvod Zázrak? Ne, porsche!
1
/
15
Prohlédnout znovu
Porsche Cayenne S: Důvod Zázrak? Ne, porsche!
Porsche Cayenne S
|
Petr Homolka
Porsche Cayenne S
|
Petr Homolka
Porsche Cayenne S
|
Petr Homolka
Dvakrát přeplňovaný šestiválec na slovo poslouchá přepínač jízdních režimů. Buď je komfortně jemný a jen temně hučí, nebo běsní a krvelačně pase po otáčkách. Moc se nám líbí, navíc není problém jezdit za méně než deset litrů.
|
Petr Homolka
Porsche Cayenne S
|
Petr Homolka
To dobré cayenne zachovává po tři generace – je prostorný a praktický, aby vyhověl rodinnému nasazení
|
Petr Homolka
Přístroje se tváří jako ze sedmdesátek, displej je ale ryzí moderna. Kromě jízdních dat zobrazí i mapu nebo noční vidění – poprvé jsme jej ocenili. Systém zachytil srnky u silnice dřív než my, rudě je zvýraznil a pípáním nás uchránil od jisté bouračky
|
Petr Homolka
Porsche Cayenne S
|
Petr Homolka
Porsche Cayenne S
|
Petr Homolka
Porsche zavrhlo tradiční tlačítka. S dotykovými si ale vyhrálo a odezva i zpětná vazba ikonek mile překvapí
|
Petr Homolka
To dobré cayenne zachovává po tři generace – je prostorný a praktický, aby vyhověl rodinnému nasazení
|
Petr Homolka
Porsche Cayenne S
|
Petr Homolka
Porsche Cayenne S
|
Petr Homolka
Zatímco přední partie se příliš nezměnily, průběžný pás zadních světel prozradí třetí generaci neomylně
|
Petr Homolka
Porsche Cayenne S
|
Petr Homolka