Logo magazínu

Porsche Cayenne S: Důvod Zázrak? Ne, porsche!

2/15
Prohlédnout znovu

Porsche Cayenne S: Důvod Zázrak? Ne, porsche!

Porsche Cayenne S | Petr Homolka
Porsche Cayenne S | Petr Homolka
Porsche Cayenne S | Petr Homolka
Dvakrát přeplňovaný šestiválec na slovo poslouchá přepínač jízdních režimů. Buď je komfortně jemný a jen temně hučí, nebo běsní a krvelačně pase po otáčkách. Moc se nám líbí, navíc není problém jezdit za méně než deset litrů. | Petr Homolka
Porsche Cayenne S | Petr Homolka
To dobré cayenne zachovává po tři generace – je prostorný a praktický, aby vyhověl rodinnému nasazení | Petr Homolka
Přístroje se tváří jako ze sedmdesátek, displej je ale ryzí moderna. Kromě jízdních dat zobrazí i mapu nebo noční vidění – poprvé jsme jej ocenili. Systém zachytil srnky u silnice dřív než my, rudě je zvýraznil a pípáním nás uchránil od jisté bouračky | Petr Homolka
Porsche Cayenne S | Petr Homolka
Porsche Cayenne S | Petr Homolka
Porsche zavrhlo tradiční tlačítka. S dotykovými si ale vyhrálo a odezva i zpětná vazba ikonek mile překvapí | Petr Homolka
To dobré cayenne zachovává po tři generace – je prostorný a praktický, aby vyhověl rodinnému nasazení | Petr Homolka
Porsche Cayenne S | Petr Homolka
Porsche Cayenne S | Petr Homolka
Zatímco přední partie se příliš nezměnily, průběžný pás zadních světel prozradí třetí generaci neomylně | Petr Homolka
Porsche Cayenne S | Petr Homolka