Logo magazínu

Ford Mustang: Zvuk 5.0

7/13
Prohlédnout znovu

Ford Mustang: Zvuk 5.0

Ford Mustang | Ford a archiv
Thomas Barnes | Ford a archiv
Novinkou je displej před spolujezdcem, který dovoluje uzpůsobit si grafi ku podle svého | Ford a archiv
Příplatková sedadla Recaro výborně podrží v zatáčkách, jsou však celkově nižší. Vyšším jedincům spíše pro cestování lépe vyhoví klasické provedení. | Ford a archiv
Pohodlná pozice za volantem činí z mustangu pohodlné auto i na dlouhé cesty | Ford a archiv
Ford Mustang | Ford a archiv
Interiér se pyšní kvalitnějšími materiály a novým multimediálním systémem Sync3 | Ford a archiv
Osmiválec je pro mustang jednoznačnou volbou. Má parádní zvuk, dostal nový vstřikovací systém a posílil na 331 kW. Jen je potřeba počítat s tím, že v ostrém tempu si nárokuje i přes 25 l/100 km. Šestistupňový manuál řadí lehce a přesně, nadále ho lze kombinovat se čtyř- i osmiválcem. | Ford a archiv
Ford Mustang | Ford a archiv
Ford Mustang | Ford a archiv
Ford Mustang | Ford a archiv
Ford Mustang | Ford a archiv
Ford Mustang | Ford a archiv