Mazda CX-5 2.5 Skyactiv G AWD Revolution: Diesel nenahradí, ale…
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mazda CX-5 2.5 Skyactiv G AWD Revolution: Diesel nenahradí, ale…
Mazda CX-5 2.5 Skyactiv G AWD Revolution
|
Ondřej Kroutil
Mazda CX-5 2.5 Skyactiv G AWD Revolution
|
Ondřej Kroutil
Mazda CX-5 2.5 Skyactiv G AWD Revolution
|
Ondřej Kroutil
Po sedmi stech kilometrech nás průměrná spotřeba mile překvapila
|
Ondřej Kroutil
Americky široká křesla neunaví ani na delších cestách
|
Ondřej Kroutil
Nová palubní deska CX-5 sluší. Obrazovka navigace je umístěna v zorném poli řidiče, mohla by však být větší.
|
Ondřej Kroutil
Když se na to moc nešlape, 2,5litrový motor bez turba stačí. V nabídce je i dvoulitr, ale ten už bychom do tak velkého auta nechtěli.
|
Ondřej Kroutil