Logo magazínu

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv G AWD Revolution: Diesel nenahradí, ale…

3/7
Prohlédnout znovu

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv G AWD Revolution: Diesel nenahradí, ale…

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv G AWD Revolution | Ondřej Kroutil
Mazda CX-5 2.5 Skyactiv G AWD Revolution | Ondřej Kroutil
Mazda CX-5 2.5 Skyactiv G AWD Revolution | Ondřej Kroutil
Po sedmi stech kilometrech nás průměrná spotřeba mile překvapila | Ondřej Kroutil
Americky široká křesla neunaví ani na delších cestách | Ondřej Kroutil
Nová palubní deska CX-5 sluší. Obrazovka navigace je umístěna v zorném poli řidiče, mohla by však být větší. | Ondřej Kroutil
Když se na to moc nešlape, 2,5litrový motor bez turba stačí. V nabídce je i dvoulitr, ale ten už bychom do tak velkého auta nechtěli. | Ondřej Kroutil