Renault Mégane R.S.: Mechanická mandarinka
4
/
7
Prohlédnout znovu
Renault Mégane R.S.: Mechanická mandarinka
Renault Mégane R.S.: Mechanická mandarinka
|
Petr Homolka
Renault Mégane R.S.: Mechanická mandarinka
|
Petr Homolka
Oproti lehoučkému kupé Alpine A110 zde má osmnáctistovka výkon zvýšený ze 185 na 205 kW. Na to potřebuje větší turbo, které se nadechuje trochu ztěžka. Ale pak to stojí za to!
|
Petr Homolka
Nápravu s oddělenou těhlicí bychom brali do všech silných předokolek – izolace hnacích sil od řízení nemá chybu
|
Petr Homolka
Poctivé sportovní sedačky drží tělo ve všech směrech a volant padne skvěle do ruky. Semišové potahy jsou za příplatek.
|
Petr Homolka
Renault Mégane R.S.: Mechanická mandarinka
|
Petr Homolka
Poctivé sportovní sedačky drží tělo ve všech směrech a volant padne skvěle do ruky. Semišové potahy jsou za příplatek.
|
Petr Homolka