Logo magazínu

Jeep Cherokee: Vpředu fešák, vzadu praktik

2/7
Prohlédnout znovu

Jeep Cherokee: Vpředu fešák, vzadu praktik

Vpředu odteď září plně diodové světlomety méně kontroverzního tvaru. V sicilské tmě nám jejich výkon přišel spíše průměrný. Móda LED se dostala ke slovu také na zádi. | Jiří Baborský, Jeep
Displej multimediálního systému Uconnect dostal vyšší rozlišení. Nově jsou podporovány aplikace Apple CarPlay a Android Auto, stav vozu můžete kontrolovat dálkově přes mobil. | Jiří Baborský, Jeep
Jeep Cherokee: Vpředu fešák, vzadu praktik | Jiří Baborský, Jeep
Jeep Cherokee: Vpředu fešák, vzadu praktik | Jiří Baborský, Jeep
Útulný, hodnotný a dobře vybavený interiér americky neokoukaného střihu dostal jen drobná vylepšení – svěží materiály nebo praktičtější přihrádku pro mobil na středovém tunelu. Verze s automatem mají poprvé pádla řazení pod volantem. | Jiří Baborský, Jeep
Důkladně přepracovaný turbodiesel 2.2 Multijet se v silnější variantě 143 kW kombinuje výhradně s devítistupňovým automatem. Nově toto soustrojí pořídíte kromě 4x4 i s předním pohonem. Slabší varianta naladěná na 110 kW a nový dvoulitrový benzin s přímým vstřikováním dorazí v prvním kvartále 2019. | Jiří Baborský, Jeep
Přepracováním stěn se kufr v maximální konfiguraci zvětšil o cenných 70 litrů. Nyní nabízí podle posunutí zadních sedadel 448 až 570 litrů. Víko můžete nově otevřít mávnutím nohy pod nárazníkem. | Jiří Baborský, Jeep