Jaguar I-Pace 400 AWD HSE: Dohnat a předehnat?
1
/
10
Prohlédnout znovu
Jaguar I-Pace 400 AWD HSE: Dohnat a předehnat?
Jaguar I-Pace 400 AWD HSE: Dohnat a předehnat?
|
Petr Homolka
Luxusní sedadla čalouněná kvalitní kůží, to Jaguar umí. Vpředu se sedí skvěle, vzadu trochu vadí klesající střecha a zvýšená podlaha.
|
Petr Homolka
Luxusní sedadla čalouněná kvalitní kůží, to Jaguar umí. Vpředu se sedí skvěle, vzadu trochu vadí klesající střecha a zvýšená podlaha.
|
Petr Homolka
Minimalisticky navržená kabina sázející na elektronické ovládací prvky působí útulně. Hlavní přístroje sice nahradil displej, jeho grafi ka je ale konzervativně zdrženlivá. Plně nabitá baterie nám stačila na rovné tři stovky kilometrů.
|
Petr Homolka
Hlavní kufr je chvályhodně dlouhý, kvůli rozvětvené elektronice se pod něj ale nevejde rezervní kolo. Vpředu pod kapotou je ještě místo na elektrické harampádí.
|
Petr Homolka
Hlavní kufr je chvályhodně dlouhý, kvůli rozvětvené elektronice se pod něj ale nevejde rezervní kolo. Vpředu pod kapotou je ještě místo na elektrické harampádí.
|
Petr Homolka
Minimalisticky navržená kabina sázející na elektronické ovládací prvky působí útulně. Hlavní přístroje sice nahradil displej, jeho grafi ka je ale konzervativně zdrženlivá. Plně nabitá baterie nám stačila na rovné tři stovky kilometrů.
|
Petr Homolka
Minimalisticky navržená kabina sázející na elektronické ovládací prvky působí útulně. Hlavní přístroje sice nahradil displej, jeho grafi ka je ale konzervativně zdrženlivá. Plně nabitá baterie nám stačila na rovné tři stovky kilometrů.
|
Petr Homolka
Dotykové ovládání může život zjednodušit. Ale přepínat na jednom knofl íku mezi nastavením teploty a rychlosti větráku je naopak spíš komplikace.
|
Petr Homolka
Smysl pro pokleslé žánry: krásný design hyzdí vyjížděcí kliky z ošklivého bakelitu
|
Petr Homolka