Ford Ranger 3.2 TDCi AT Wildtrak: Loučí se v novém
4
/
7
Prohlédnout znovu
Ford Ranger 3.2 TDCi AT Wildtrak: Loučí se v novém
Ford Ranger 3.2 TDCi AT Wildtrak: Loučí se v novém
|
Petr Homolka
Vrcholná verze Wildtrak má 18“ kola a uzávěrku zadního diferenciálu. Prozrazují ji i stylová loga na všech rozích.
|
Petr Homolka
Modernizovaných detailů si sotva všimnete, ale jsou tu. Na poměry pracovního nářadí je kabina útulná, ve vrcholné verzi Wildtrak obzvlášť.
|
Petr Homolka
Dobře si ho prohlédněte, pětiválec vidíte naposledy. Ve Světě motorů se objeví už jen v bazarové rubrice.
|
Petr Homolka
Ford Ranger 3.2 TDCi AT Wildtrak: Loučí se v novém
|
Petr Homolka
V nabídce je několik variant povrchových úprav a krytů korby. Na snímku nejdražší hliníkový rolovací kryt.
|
Petr Homolka
Rámová konstrukce, tuhá zadní náprava, listová pera – terénní maximum. Pohon předních kol se připíná natvrdo, k dispozici je i redukční převodovka.
|
Petr Homolka