Logo magazínu

Hyundai Kona EV Power 64 kWh Ultimate: Pokrok něco stojí

14/15
Prohlédnout znovu

Hyundai Kona EV Power 64 kWh Ultimate: Pokrok něco stojí

Hyundai Kona EV Power 64 kWh Ultimate: Pokrok něco stojí | Ondřej Kroutil
Pobyt vpředu nemá chybu, sedadla jsou přiměřeně velká a robustní | Ondřej Kroutil
Řazení knoflíky vypadá moderně a jednoduše, ale člověk si na ně musí chvíli zvykat | Ondřej Kroutil
Nabíjení na 80 % trvá při 50 kW hodinu, s výkonnějšími nabíječkami ještě zrychlí | Ondřej Kroutil
Pověst nelhala. Po ujetí 423 km s lehkou nohou nám ještě zbýval dojezd 42 km. | Ondřej Kroutil
Kabina působí díky vysokým oknům vzdušně. Povrchové úpravy i slícování snesou velmi přísná měřítka, žádnou výtku nemáme ani k ergonomii. | Ondřej Kroutil
Rekuperaci lze stupňovat pádly pod volantem, jinak auto po uvolnění plynu plachtí | Ondřej Kroutil
Infosystém je vzorně přehledný. Chválíme mechanická tlačítka na okrajích obrazovky. | Ondřej Kroutil
Elektromotor i výkonná elektronika jsou velmi efektivní. Proto spotřeba závratně nestoupá ani na dálnici. | Ondřej Kroutil
Střídavě kona pobere 7,2 kW, stejnosměrně až 70 kW – víc než e-Golf nebo leaf | Ondřej Kroutil
Hyundai Kona EV Power 64 kWh Ultimate: Pokrok něco stojí | Ondřej Kroutil
Diodové světlomety s jedinou čočkou podávají spíše průměrný výkon | Ondřej Kroutil
V benzinové koně se vzadu sedí pohodlně, tady trochu vadí zvýšená podlaha | Ondřej Kroutil
Místo na rezervní kolo ale potěší, v mnoha elektromobilech už se s ním nepočítá | Ondřej Kroutil
Baterie zasahuje do prostoru pod kufrem. V benzinové verzi jde podlážka spustit níž, tady ne. | Ondřej Kroutil