Hyundai Kona EV Power 64 kWh Ultimate: Pokrok něco stojí
3
/
15
Prohlédnout znovu
Hyundai Kona EV Power 64 kWh Ultimate: Pokrok něco stojí
Hyundai Kona EV Power 64 kWh Ultimate: Pokrok něco stojí
|
Ondřej Kroutil
Pobyt vpředu nemá chybu, sedadla jsou přiměřeně velká a robustní
|
Ondřej Kroutil
Řazení knoflíky vypadá moderně a jednoduše, ale člověk si na ně musí chvíli zvykat
|
Ondřej Kroutil
Nabíjení na 80 % trvá při 50 kW hodinu, s výkonnějšími nabíječkami ještě zrychlí
|
Ondřej Kroutil
Pověst nelhala. Po ujetí 423 km s lehkou nohou nám ještě zbýval dojezd 42 km.
|
Ondřej Kroutil
Kabina působí díky vysokým oknům vzdušně. Povrchové úpravy i slícování snesou velmi přísná měřítka, žádnou výtku nemáme ani k ergonomii.
|
Ondřej Kroutil
Rekuperaci lze stupňovat pádly pod volantem, jinak auto po uvolnění plynu plachtí
|
Ondřej Kroutil
Infosystém je vzorně přehledný. Chválíme mechanická tlačítka na okrajích obrazovky.
|
Ondřej Kroutil
Elektromotor i výkonná elektronika jsou velmi efektivní. Proto spotřeba závratně nestoupá ani na dálnici.
|
Ondřej Kroutil
Střídavě kona pobere 7,2 kW, stejnosměrně až 70 kW – víc než e-Golf nebo leaf
|
Ondřej Kroutil
Hyundai Kona EV Power 64 kWh Ultimate: Pokrok něco stojí
|
Ondřej Kroutil
Diodové světlomety s jedinou čočkou podávají spíše průměrný výkon
|
Ondřej Kroutil
V benzinové koně se vzadu sedí pohodlně, tady trochu vadí zvýšená podlaha
|
Ondřej Kroutil
Místo na rezervní kolo ale potěší, v mnoha elektromobilech už se s ním nepočítá
|
Ondřej Kroutil
Baterie zasahuje do prostoru pod kufrem. V benzinové verzi jde podlážka spustit níž, tady ne.
|
Ondřej Kroutil