Opel Combo Life 1.5 CDTI 8AT: Pežopl
2
/
12
Prohlédnout znovu
Opel Combo Life 1.5 CDTI 8AT: Pežopl
Opel Combo Life 1.5 CDTI 8AT: Pežopl
|
Ondřej Lilling
Opel Combo Life 1.5 CDTI 8AT: Pežopl
|
Ondřej Lilling
Škoda že Opel nenamontoval nějaké skvělé vlastní sedačky. Úplně za trest je pak vyhří- Spotřeba během testu 6,7 l/100 km vání zapínatelné tlačítkem dole.
|
Ondřej Lilling
Opel Combo Life 1.5 CDTI 8AT: Pežopl
|
Ondřej Lilling
Opel Combo Life 1.5 CDTI 8AT: Pežopl
|
Ondřej Lilling
Nalevo palubní deska Peugeotu Rifter, napravo Opelu Combo. Velkou středovou konzolu ji mohla najít. může mít i německý vůz – například s elektrickou parkovací brzdou v sadě Executive za 90 000 Kč. Nekupujte si ji, musíte pak v autě sedět s nohama u sebe jak ve ferrari.
|
Ondřej Lilling
Nalevo palubní deska Peugeotu Rifter, napravo Opelu Combo. Velkou středovou konzolu ji mohla najít. může mít i německý vůz – například s elektrickou parkovací brzdou v sadě Executive za 90 000 Kč. Nekupujte si ji, musíte pak v autě sedět s nohama u sebe jak ve ferrari.
|
Ondřej Lilling
Hliníková patnáctistovka už přesvědčila spolehlivostí a je rozhodně lepší volbou než benzinový tříválec 1.2 Turbo. Označení Turbo D jako by odkazovalo na nechvalně proslulé sedmnáctistovky z devadesátých let. Klid, pod kapotou je spolehlivý moderní peugeot.
|
Ondřej Lilling
Opel Combo Life 1.5 CDTI 8AT: Pežopl
|
Ondřej Lilling
Opel Combo Life 1.5 CDTI 8AT: Pežopl
|
Ondřej Lilling
Opel Combo Life 1.5 CDTI 8AT: Pežopl
|
Ondřej Lilling
Opel Combo Life 1.5 CDTI 8AT: Pežopl
|
Ondřej Lilling