Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup
1
/
11
Prohlédnout znovu
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup
|
Petr Homolka
Se složenou třetí řadou pojme sport 780 litrů nákladu. Variabiltu zvyšuje posuvná druhá řada i sklopná prostřední část opěradla.
|
Petr Homolka
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup
|
Petr Homolka
Pohodlná přední sedadla si posádku hýčkají. Discovery nabízí stejný luxus jako Range Rover Evoque, který je však uvnitř menší.
|
Petr Homolka
Benzinovému dvoulitru s výkonem 147 kW pomáhá mild-hybridní systém – čekali jsme o něco nižší spotřebu. Devítistupňový automat při podřazování občas zaváhá.
|
Petr Homolka
Benzinovému dvoulitru s výkonem 147 kW pomáhá mild-hybridní systém – čekali jsme o něco nižší spotřebu. Devítistupňový automat při podřazování občas zaváhá.
|
Petr Homolka
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup
|
Petr Homolka
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup
|
Petr Homolka
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup
|
Petr Homolka
Palubní deska nového Discovery Sport jasně ukazuje příslušnost k rodině Land Rover a tvary navazuje na předešlé provedení. Až na pár výjimek ale z interiéru zcela zmizela tlačítka jako u jiných modelů britského výrobce. Jedinečný je dotykový středový panel, kde se ovladač teploty může proměnit ve volič jízdního módu. Samozřejmostí je digitální přístrojový štít s možností několika zobrazení.
|
Petr Homolka
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup
|
Petr Homolka