Logo magazínu

Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup

2/11
Prohlédnout znovu

Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup

Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup | Petr Homolka
Se složenou třetí řadou pojme sport 780 litrů nákladu. Variabiltu zvyšuje posuvná druhá řada i sklopná prostřední část opěradla. | Petr Homolka
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup | Petr Homolka
Pohodlná přední sedadla si posádku hýčkají. Discovery nabízí stejný luxus jako Range Rover Evoque, který je však uvnitř menší. | Petr Homolka
Benzinovému dvoulitru s výkonem 147 kW pomáhá mild-hybridní systém – čekali jsme o něco nižší spotřebu. Devítistupňový automat při podřazování občas zaváhá. | Petr Homolka
Benzinovému dvoulitru s výkonem 147 kW pomáhá mild-hybridní systém – čekali jsme o něco nižší spotřebu. Devítistupňový automat při podřazování občas zaváhá. | Petr Homolka
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup | Petr Homolka
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup | Petr Homolka
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup | Petr Homolka
Palubní deska nového Discovery Sport jasně ukazuje příslušnost k rodině Land Rover a tvary navazuje na předešlé provedení. Až na pár výjimek ale z interiéru zcela zmizela tlačítka jako u jiných modelů britského výrobce. Jedinečný je dotykový středový panel, kde se ovladač teploty může proměnit ve volič jízdního módu. Samozřejmostí je digitální přístrojový štít s možností několika zobrazení. | Petr Homolka
Land Rover Discovery Sport P200 AWD HSE 5+2: Britský originální přístup | Petr Homolka