Jak vznikají díly pro škodovky: Z Boleslavi na Nový Zéland
2
/
13
Prohlédnout znovu
Jak vznikají díly pro škodovky: Z Boleslavi na Nový Zéland
Jak vznikají díly pro škodovky
|
Svět motorů
Plechové svitky nakupuje automobilka z celého světa.
|
Svět motorů
Pračka, rovnačka, střihový lis – to všechno najdete v jediné dlouhé lince. Trendem je stříhat co nejvíc dílů najednou, tak se minimalizují prostřihy.
|
Svět motorů
Z nastříhaných plechů už lze vytušit postranice yetiho. Teď putují do lisovací linky.
|
Svět motorů
Všechny dovezené díly je nejdřív potřeba naskladnit. Na ploše o velikosti dvanácti fotbalových hřišť evidují 135 000 čísel komponentů. Za den odešlou 25 000 objednávek.
|
Svět motorů
Na každém vozíku je čtečka štítků a tiskárna nových. Každý krok se zaznamená a kdykoliv lze dohledat
|
Svět motorů
Tady je budoucnost. Pracovníci nemusejí nikam chodit hledat zboží, bedničky s položkami k nim přijedou ze skladu samy.
|
Svět motorů
ý krok se zaznamená a kdykoliv lze dohledat. 3 Největší frmol tady mají večer. Pokud obchodník do 18 hodin položku objedná, dostane ji v ČR do osmi ráno. V Evropě do 24 hodin.
|
Svět motorů
Jak vznikají díly pro škodovky
|
Svět motorů
Vypadá jako balíček do ruky, ale váží 250 kg. Jde o odstřižené zbytky při lisování, které putují na recyklaci.
|
Svět motorů
Jak vznikají díly pro škodovky
|
Svět motorů
Výměna lisovacího nářadí trvá 15 minut, dovoz ze skladu hodinu
|
Svět motorů
Na uložení drobných dílů mají ve skladu šikovný pořadač, který funguje jako výtah páternoster. Pracovnice zadá číslo položky, přijede k ní šuplík a zabliká světlo, kde ho najde
|
Svět motorů