Logo magazínu

Jak se vyrábějí dálníky: Let v nulové výšce

4/13
Prohlédnout znovu

Jak se vyrábějí dálníky: Let v nulové výšce

Jak se vyrábějí dálníky | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Gustav Procházka nám ukazuje právě dokončované provedení pro vozíčkáře. | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
V zatáčkách lze vozidlo naklopit až na zasunuté pomocné S přídavnými kolečky kolečko. Mimochodem k řízení je potřeba řidičák na motorku. | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Hlavní vývojář, letecký konstruktér Daniel Lexa chystá modernizované vozidlo na homologační zkoušky | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Za hlavou spolujezdce je k dispozici i docela slušný zavazadlový prostor | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Jak se vyrábějí dálníky | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Interiér je jedním slovem luxusní. Dokonce i střešní okno je ovládáno elektricky. Většina prvků je vyráběna v ČR. | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Jak se vyrábějí dálníky | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Jak se vyrábějí dálníky | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Na designu současného provedení (vlevo) je patrný designový rukopis Audi | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Trup se dělá stejným způsobem jako u malých letadel. Palivová nádrž je jeho integrální součástí. Využívá se chrommolybdenová kostra a kevlar. | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Jak se vyrábějí dálníky | Jiří Pekárek a Daniel Lexa
Starší typ z roku 1991 používají jako služební vůz. Má najeto přes sto tisíc kilometrů. Jiný zdejší kus už zdolal dokonce přes 270 tisíc. | Jiří Pekárek a Daniel Lexa