Logo magazínu

Volkswagen Golf Variant: Varianta Variant

1/17
Prohlédnout znovu

Volkswagen Golf Variant: Varianta Variant

Volkswagen Golf Variant | Svět motorů
Volkswagen Golf Variant | Svět motorů
Volkswagen Golf Variant | Svět motorů
Vzadu je dostatek místa, ale pozice na sedadle není optimální. | Svět motorů
Volkswagen Golf Variant | Svět motorů
Údaj 605 litrů zní jako chalupářův sen. Kvůli standardně montované mezipodlaze je ale kufr mělký. Funguje také jako přepážka, pod niž lze uložit roletu i dělicí síť. Sedadla se sklápějí páčkami, podlaha jde mírně do kopce. | Svět motorů
Údaj 605 litrů zní jako chalupářův sen. Kvůli standardně montované mezipodlaze je ale kufr mělký. Funguje také jako přepážka, pod niž lze uložit roletu i dělicí síť. Sedadla se sklápějí páčkami, podlaha jde mírně do kopce. | Svět motorů
Údaj 605 litrů zní jako chalupářův sen. Kvůli standardně montované mezipodlaze je ale kufr mělký. Funguje také jako přepážka, pod niž lze uložit roletu i dělicí síť. Sedadla se sklápějí páčkami, podlaha jde mírně do kopce. | Svět motorů
Údaj 605 litrů zní jako chalupářův sen. Kvůli standardně montované mezipodlaze je ale kufr mělký. Funguje také jako přepážka, pod niž lze uložit roletu i dělicí síť. Sedadla se sklápějí páčkami, podlaha jde mírně do kopce. | Svět motorů
Couvací kamera | Svět motorů
Couvací kamera | Svět motorů
Interiér se proti výchozímu hatchbacku nezměnil. Je prostorný, kvalitní a už v základu dobře vybavený. | Svět motorů
Volkswagen Golf Variant | Svět motorů
1993-1999: Kombi nebylo součástí rodiny Golf od začátku. Na scéně se objevilo až s příchodem třetí generace, tedy skoro dvacet let po prvním hatchbacku. | Svět motorů
1999-2006: V severní Americe se Golf IV Variant prodával s tváří a jménem sedanu Jetta, některé evropské země jej zase nabízely také coby Boru. | Svět motorů
2006-2009: Kombi od páté generace potkáte po světě také se jmény Jetta, Bora a Vento. Výroba se přestěhovala z Evropy výhradně do Mexika. | Svět motorů
2009-2013: Golf VI byl jen přepracovanou pětkou. Záď kombi se na rozdíl od přídě a interiéru nezměnila, produkce pokračovala v Mexiku. | Svět motorů