Nissan Note 1.2 Acenta: kam patřím
14
/
18
Prohlédnout znovu
Nissan Note 1.2 Acenta: kam patřím
Nissan Note 1.2 Acenta
|
David Rajdl
Nissan Note 1.2 Acenta
|
David Rajdl
K přehlednosti hlavních přístrojů a logice palubního počítače nemáme připomínky, chybí nám však teploměr motoru
|
David Rajdl
Nissan Note 1.2 Acenta
|
David Rajdl
Nissan Note 1.2 Acenta
|
David Rajdl
Řazení chodí hladce a přesně. Nové převodovky sdílené s Renaultem a Dacií jsou v tomto ohledu přesvědčivé.
|
David Rajdl
Parkovací kamera.
|
David Rajdl
Soustava parkovacích kamer s ptačí perspektivou je výborný nápad převzatý z luxusních vozů Infiniti. Obyčejný pípací asistent ale v ceníku chybí.
|
David Rajdl
Nesouměrně se přelévající tvary dodávají kabině moderní šmrnc, průměrná kvalita materiálů odpovídá ceně vozu. Navigace a samočinná klimatizace jsou ve výbavě Acenta za příplatek.
|
David Rajdl
Nadbytek místa vzadu je vykoupen malým kufrem. Za posuvnou lavici, která by ho ze základních 295 litrů zvětšila na 381, je třeba připlatit. Zadní sedák je příliš nízký a plochý, dospělému nepodepře nohy
|
David Rajdl
V předních křeslech si medíme, kazí nám to ale chybějící posuv volantu.
|
David Rajdl
K neobvyklé pružnosti tříválce přispívá proměnné časování sacích ventilů
|
David Rajdl
Všechny motory jsou skloněné vzad, což zkrátilo přední převis.
|
David Rajdl
Tuhé tlumiče si s měkkými péry nerozumí, auto se stále chvěje. V oblouku se naklání, díky přetáčivému naladění ale zatáčí ochotně. Standardní ESP zasahuje plynule.
|
David Rajdl
Zámek je pečlivě zarovnaný s hranou víka, neuhodí se o něj ani čahouni
|
David Rajdl
Standardně dodávaná rezerva si zaslouží potlesk. Začíná být zvláštností...
|
David Rajdl
Tvar kufru je přiměřeně pravidelný, překvapí však široké podběhy, které mu ubírají na šířce. Oceňujeme plastové zakrytí prahu, bránící odření laku.
|
David Rajdl
Nissan Note 1.2 Acenta
|
David Rajdl