Kia Sportage Navigator: Mapu do koše, přijíždí navigátor!
3
/
8
Prohlédnout znovu
Kia Sportage Navigator: Mapu do koše, přijíždí navigátor!
Zužující se záď opticky kiu odlehčuje. Sice není dozadu moc vidět, zato aspoň nevypadá jako krabice na kolech, což se některým konkurentům daří méně…
|
Jiří Káš
Active, Active Plus a Navigator nemají masku ani ozdobné okenní lišty chromované, ale pouze stříbrně lakované. Stejně tak kliky dveří jsou v odstínu karoserie.
|
Jiří Káš
Active, Active Plus a Navigator nemají masku ani ozdobné okenní lišty chromované, ale pouze stříbrně lakované. Stejně tak kliky dveří jsou v odstínu karoserie.
|
Jiří Káš
Nechápeme, proč nelze jas vestavěné navigace ovládat společně s podsvícením přístrojů. Vždy je potřeba dostat se do samostatného menu. Jinak k ní nemáme výhrady.
|
Jiří Káš
Zatažením za ouška sklopíte opěradla do roviny. Někdy se to hodí, sportage není v základním uspořádání prostorovým přeborníkem.
|
Jiří Káš
Motor 1.7 CRDi je cestou k nejnižší spotřebě. Udávaných 5,3 l/100 km jsme překročili přesně o litr. S úsporným paketem Eco dynamics má jezdit v průměru za 5,2 l.
|
Jiří Káš
Proti kvalitě kie vyráběné v Žilině nelze říct ani popel. Plasty palubní desky i výplní dveří působí naopak docela hodnotným dojmem.
|
Jiří Káš
Místo zadního diferenciálu a pohonných hřídelí najdete v případě motorizací 1.6 GDI/99 kW a 1.7 CRDi/85 kW jen vzduch. Pohon všech kol lze kombinovat pouze s dvoulitrem, je jedno, zda vznětovým či benzinovým.
|
Jiří Káš