Peugeot 308 vs. VW Golf: Die französische power
11
/
25
Prohlédnout znovu
Peugeot 308 vs. VW Golf: Die französische power
Vzadu jsme si cítili nesví. Nad hlavou nám nezbyl jediný centimetr (vina příplatkové panoramatické střechy), opěrka hlavy nás lechtala mezi lopatkami a před koleny podprůměrných 6 cm. Vpředu prostorově OK, opěrku hlavy bychom však rádi vysunuli výš. Jinak jsou sedačky top výbavy Allure pohodlné i dostatečně rozměrné.
|
David Rajdl
Vzadu jsme si cítili nesví. Nad hlavou nám nezbyl jediný centimetr (vina příplatkové panoramatické střechy), opěrka hlavy nás lechtala mezi lopatkami a před koleny podprůměrných 6 cm. Vpředu prostorově OK, opěrku hlavy bychom však rádi vysunuli výš. Jinak jsou sedačky top výbavy Allure pohodlné i dostatečně rozměrné.
|
David Rajdl
Vzadu jsme si cítili nesví. Nad hlavou nám nezbyl jediný centimetr (vina příplatkové panoramatické střechy), opěrka hlavy nás lechtala mezi lopatkami a před koleny podprůměrných 6 cm. Vpředu prostorově OK, opěrku hlavy bychom však rádi vysunuli výš. Jinak jsou sedačky top výbavy Allure pohodlné i dostatečně rozměrné.
|
David Rajdl
Je libo snížit teplotu? Jednoduše otočíte ovladačem. Skvělé!
|
David Rajdl
Do takto pojatých přístrojů jsme se zamilovali.
|
David Rajdl
Golf žádné nové koncepty nevymýšlel, přinesl starou dobrou ověřenou klasiku. Samozřejmě perfektně udělanou a z kvalitních materiálů
|
David Rajdl
Ovládání palubních funkcí by rozhodně mohlo být jednodušší.
|
David Rajdl
Peugeot 308 1.6 THP/115 kW vs. VW Golf 1.4 TSI/103 kW
|
David Rajdl
Peugeot 308 1.6 THP/115 kW vs. VW Golf 1.4 TSI/103 kW
|
David Rajdl
Peugeot 308 1.6 THP/115 kW vs. VW Golf 1.4 TSI/103 kW
|
David Rajdl
Řazení šestistupňového manuálu je stále vzorem
|
David Rajdl
Platforma MQB umožňuje motor zaklonit, z čehož profi tuje prostor pro cestující
|
David Rajdl
Že se golf při vyhýbacím manévru v podstatě ani nehnul, za to nemůžou utažené tlumiče, ale neuvěřitelně přecitlivělá stabilizace. ESP nedovolí ani mírně svižnější průjezd.
|
David Rajdl
Při „pohledu“ na přístroje jsme však často znervózněli, nejsou totiž vidět
|
David Rajdl
I golf si dojezdové kolo dopřál bez nutnosti příplatku
|
David Rajdl
Polohovatelná podlážka je nápad jistě skvělý, manipulace s ní však nedotažená. Objem 380 litrů je čistý, tedy bez dopočtených skrytých prostor.
|
David Rajdl
Vzadu je interiér užší, zde se golf dostává v podstatě na roveň třistaosmičky. Ve všech dalších směrech je volkswagen nižší střední třídy citelně prostornější. Příplatkové sedačky (u top specifi kace Highline 7900 Kč) můžete nastavit ve čtrnácti různých směrech, boční vedení je výraznější než u standardního posezení.
|
David Rajdl
Vzadu je interiér užší, zde se golf dostává v podstatě na roveň třistaosmičky. Ve všech dalších směrech je volkswagen nižší střední třídy citelně prostornější. Příplatkové sedačky (u top specifi kace Highline 7900 Kč) můžete nastavit ve čtrnácti různých směrech, boční vedení je výraznější než u standardního posezení.
|
David Rajdl
Vzadu je interiér užší, zde se golf dostává v podstatě na roveň třistaosmičky. Ve všech dalších směrech je volkswagen nižší střední třídy citelně prostornější. Příplatkové sedačky (u top specifi kace Highline 7900 Kč) můžete nastavit ve čtrnácti různých směrech, boční vedení je výraznější než u standardního posezení.
|
David Rajdl
Řazení je vlastně docela přesné, převody však naprosto absurdně dlouhé
|
David Rajdl
Šestnáctistovka je skloněná dopředu, takže pod kapotou zabírá víc místa
|
David Rajdl
Mezi kuželkami se třistaosmička cítila skvěle, její ochota zatáčet je neskutečná. Dlouho jsme si zvykali na brzdy, jejichž dávkování patří k obtížnějším řidičským úkonům.
|
David Rajdl
Dojezdová rezerva je pro třistaosmičku standardem, za plnohodnotnou si můžete připlatit
|
David Rajdl
Do základního objemu 420 litrů počítá peugeot i prostor pod podlážkou, čistě pro zavazadla zbývá stále výborných 398 litrů
|
David Rajdl
V testované nejvyšší specifi kaci Allure působí vnitřek třistaosmičky až luxusně, uklizený a čistý design uklidňuje.
|
David Rajdl