Nissan Note vs. Škoda Rapid Spaceback: Dvě studně nápadů
9
/
41
Prohlédnout znovu
Nissan Note vs. Škoda Rapid Spaceback: Dvě studně nápadů
Jednoduché linie palubní desky jsou pro mladoboleslavskou automobilku typické. Původní interiér působí celkem chudě. V našem případě ho obohacuje dekorační lišta, která však není určena základnímu provedení Active.
|
Svět motorů
Uprostřed velkého rychloměru se zobrazují údaje z palubního počítače.
|
Svět motorů
Proti minulé generaci působí note moderněji. Zajímavé je uspořádání tlačítek ventilace a klimatizace do kruhu. Oranžové podsvícení displeje ale neladí s ostatními obrazovkami
|
Svět motorů
To u rapidu se musíte spokojit s tlačítkem dálkového ovládání.
|
Svět motorů
Volant padne skvěle do ruky.
|
Svět motorů
Hbitý ve slalomu, komfortní na nerovnostech – takový je Rapid Spaceback.
|
Svět motorů
Koncernový diesel 1.6 TDI v nízkých otáčkách nepříjemně duní.
|
Svět motorů
Rapid zvládne připojení externích nosičů.
|
Svět motorů
Na kamery zapomeňte – rapid má jen parkovací čidla.
|
Svět motorů
2 Systém stop-start nabízí provedení Green tec za příplatek.
|
Svět motorů
Volant nissanu jde polohovat jen výškově.
|
Svět motorů
Nissan se více hrne v přímém směru. I řízení je pomalejší.
|
Svět motorů
Vznětový čtyřválec 1.5 dCi má výkon 66 kW a pochází od Renaultu.
|
Svět motorů
V moderním autě nesmí chybět vstup USB.
|
Svět motorů
Čtveřice kamer pomáhá při parkování ve městě.
|
Svět motorů
Tlačítkem ECO se zjemní reakce motoru na sešlápnutí plynu.
|
Svět motorů
Nissan Note 1.5 dCi vs. Škoda Rapid Spaceback 1.6 TDI
|
Svět motorů
Uchycení prostředního pásu v opěradle zadního sedadla je lepší řešení než u Nissanu.
|
Svět motorů
Kufr rapidu.
|
Svět motorů
Příplatková rezerva bohužel z kufru ubere 31 litrů.
|
Svět motorů
Malý Nissan Note může mít bezklíčkové odemykání.
|
Svět motorů
Praktická je také z jedné strany gumová rohož.
|
Svět motorů
Bohatý síťový program nebo odnímatelná přihrádka jsou u škodovky za příplatek.
|
Svět motorů
Schránka před spolujezdcem je dostatečně hluboká.
|
Svět motorů
Dobře se nám sedělo i vpředu – pozice za volantem je příjemná.
|
Svět motorů
Vzadu jsme se cítili naprosto skvěle.
|
Svět motorů
Loketní opěrka rapidu ukrývá odkládací prostor.
|
Svět motorů
Držák na mobil je ve škodovce příjemný.
|
Svět motorů
Zadní dveře se otevírají téměř do pravého úhlu, což ulehčuje nastupování do vozu.
|
Svět motorů
Ačkoliv rozměrově jsou přední sedadla v pořádku, chybí jim výraznější boční vedení.
|
Svět motorů
Uchycení prostředního bezpečnostního pásu nissanu je trochu krkolomné.
|
Svět motorů
Kufr nissanu.
|
Svět motorů
Mezipodlahu dostanete vždy k zadní posuvné lavici, takže v základním provedení Visia ji mít nebudete.
|
Svět motorů
I když má note na délku jen 4100 mm, nabízí note slušný kufr
|
Svět motorů
Dojezdové náhradní kolo patří do základní výbavy nissanu.
|
Svět motorů
Zato dvojitá uzavíratelná schránka před spolujezdcem pojme všechny potřebné i nepotřebné drobnosti.
|
Svět motorů
Ideální polohu za volantem jsme ale hledali složitěji, protože note nemá podélně nastavitelný volant.
|
Svět motorů
Při posunutí zadních sedadel do přední polohy zbývalo 174 cm vysokému fi gurantovi ještě 5 cm místa před koleny – paráda.
|
Svět motorů
S velikostí kabiny nissanu jsme byli spokojeni.
|
Svět motorů
Sedadla škody nemají chybu.
|
Svět motorů
Přístrojovému štítu dominují dva dobře čitelné kruhové ukazatele.
|
Svět motorů