Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD: Amerika přezbrojila
4
/
8
Prohlédnout znovu
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD: Amerika přezbrojila
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Summit
|
Jiří Káš
Třílitrový diesel v jeepu dobře funguje, díky osmistupňovému automatu působí živěji a má být i úspornější
|
Jiří Káš
Luxusnější materiály a velké displeje zajišťují, že se v ručně montovaném interiéru konečně cítíte jako v autě za 1,7 milionu.
|
Jiří Káš
Grand Cherokee nabízí tři poháněcí soustavy, přičemž dvě nejvyšší výbavy včetně testované Summit mají permanentní pohon všech kol Quadra-Drive II s mezinápravovou rozdělovací převodovkou a elektronicky ovládanou spojkou pro aktivní rozdělování točivého momentu. Na zadní nápravě najdeme elektronický samosvorný diferenciál ELSD. Nechybí redukce s převodovým poměrem 2,72:1 ani asistent pro regulované sjíždění svahů. Kontrola trakce Selec-Terrain má modifi kované režimy. Zmizel Sport a dříve sloučený Písek/bláto se rozdělil do dvou. Pět různých nastavení elektronických systémů tedy zůstává.
|
Jiří Káš
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Summit
|
Jiří Káš
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Summit
|
Jiří Káš
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Summit
|
Jiří Káš
Nové digitální přístroje drží krok s dobou. Řidič si může libovolně nakombinovat údaje zobrazované v prostřední části.
|
Jiří Káš