Harley-Davidson Road King: Rumpál s tempomatem
2
/
6
Prohlédnout znovu
Harley-Davidson Road King: Rumpál s tempomatem
Směrovky se ovládají na každé straně zvlášť a po průjezdu zatáčkou se samy vypnou. Všimněte si ovládání tempomatu.
|
David Rajdl
Kulatý světlomet je nyní „utajeně dvouparabolový“
|
David Rajdl
Velký dvouválec se spodovou charakteristikou je samozřejmě spojen s dost dlouhými převody. Abyste v kolonách nebourali do aut před sebou, musíte dost často jet přes spojku. A z toho jsou na Road Kingu křeče. Zatímco Electra Glide už má spojku hydraulickou, která na lamely působí větším převodem bez tření, Road King stále spoléhá na váznoucí lanko. Pod páčkou sice již zbývá vůle pro předpisové ovládání dvěma prsty, přesto majitelé zesláblých úřednických rukou musí vzít za páčku celou rukou.
|
David Rajdl
Chladič
|
David Rajdl
Brzdy se jmenují Refl ex. Zatímco v rychlostech pod 35 km/h je můžete ovládat samostatně, nad touto hranicí brzdí vždy předek i zadek.
|
David Rajdl
Harley-Davidson Road King
|
David Rajdl