Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+: Samurajská trpělivost
3
/
15
Prohlédnout znovu
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+: Samurajská trpělivost
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+
|
Davidl Rajdl
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+
|
Davidl Rajdl
Naživo je kabina outlanderu stejně útulná jako na snímcích. Materiály potěší lepší povrchovou úpravou a komunikační systém dovoluje připojení telefonu bez hlasových povelů v angličtině.
|
Davidl Rajdl
Zelený režim přijde k dobru spíš u automatu, s manuálem udržíme nízké otáčky sami. Motor spolupracuje velmi ochotně.
|
Davidl Rajdl
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+
|
Davidl Rajdl
Třetí řadu sedadel mají vyšší dvě výbavy ve standardu. Na cestu do Chorvatska by to asi nebylo, ale při kratších vzdálenostech přijde tato možnost k dobru. Prostřední řada má sedadla posuvná, ale jen v poměru 2:1.
|
Davidl Rajdl
Třetí řadu sedadel mají vyšší dvě výbavy ve standardu. Na cestu do Chorvatska by to asi nebylo, ale při kratších vzdálenostech přijde tato možnost k dobru. Prostřední řada má sedadla posuvná, ale jen v poměru 2:1.
|
Davidl Rajdl
Rám třetí řady sedadel bohužel vysunul rezervní kolo na otevřenou scénu
|
Davidl Rajdl
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+
|
Davidl Rajdl
Škoda japonské nedůslednosti - rádio ani navigace nespolupracují s displejem mezi hlavními přístroji.
|
Davidl Rajdl
Zelený režim přijde k dobru spíš u automatu, s manuálem udržíme nízké otáčky sami. Motor spolupracuje velmi ochotně.
|
Davidl Rajdl
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+
|
Davidl Rajdl
I v sedmimístné variantě má kufr objem slušných 667 litrů
|
Davidl Rajdl
I v sedmimístné variantě má kufr objem slušných 667 litrů
|
Davidl Rajdl
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+
|
Davidl Rajdl