Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift: Pasivní sportovec
1
/
14
Prohlédnout znovu
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift: Pasivní sportovec
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift
|
Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift
|
Jiří Káš
Víko kufru se může zvedat elektricky a také bezdotykově mávnutím nohou pod nárazníkem. Těmto pomocníkům ale práce dlouho trvá.
|
Jiří Káš
Všechny zadní sedačky se umějí položit do vzorné roviny a noblesní MPV pak může zaskočit za dodávku. Kvůli sedadlům v podlaze je u sedmimístné verze mělčí kufr pod krycí roletou, což částečně vyvažuje schránka na drobnosti pod zadní částí podlážky.
|
Jiří Káš
Všechny zadní sedačky se umějí položit do vzorné roviny a noblesní MPV pak může zaskočit za dodávku. Kvůli sedadlům v podlaze je u sedmimístné verze mělčí kufr pod krycí roletou, což částečně vyvažuje schránka na drobnosti pod zadní částí podlážky.
|
Jiří Káš
Interiér se shoduje s galaxy. Mezigeneračně ubylo tlačítek a originálních nápadů, Ford teď razí konzervativnější cestu. Dobrý dojem zbytečně srážejí lacinější detaily. Multimediální systém patří k přehlednějším. Štvala nás klimatizace s americkou (ne)logikou – všechno, nebo nic.
|
Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift
|
Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift
|
Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift
|
Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift
|
Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift
|
Jiří Káš
Nejsilnější verze naftového dvoulitru s jedním turbem má 132 kW a 400 N.m. Na auto tohoto kalibru je to optimální porce, spotřeba kolem osmi litrů je fajn.
|
Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift
|
Jiří Káš
Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift
|
Jiří Káš