Lidé se zajímavými vozidly: Z obrněné vétřiesky není dobře vidět
1
/
13
Prohlédnout znovu
Lidé se zajímavými vozidly: Z obrněné vétřiesky není dobře vidět
Ventilátor ke chlazení motoru najdete za šikmo tvarovanou žábrou, která eliminovala bojová poškození střelbou
|
Petr Slováček
Šestiválec Tatra má výkon přes 80 kW, ale s vysokou hmotností soupravy se pere. Na silnici dokáže jet ještěrka 60 km/h, v terénu 25 km/h.
|
Petr Slováček
Zajímavost představuje plynový pedál umístěný uprostřed mezi spojkou a brzdou.
|
Petr Slováček
Kromě toho, že je v interiéru ještěrky brzy teplo od motoru, se šofér zapotí i při řízení bez posilovače.
|
Petr Slováček
Praga V3S PLDvK vzor 53/59
|
Petr Slováček
Praga V3S PLDvK vzor 53/59
|
Petr Slováček
Praga V3S PLDvK vzor 53/59
|
Petr Slováček
Praga V3S PLDvK vzor 53/59
|
Petr Slováček
Praga V3S PLDvK vzor 53/59
|
Petr Slováček
Petr Zeman se svými vozidly absolvuje bezpočet vojenských setkání. Někdy dokonce návštěvníky povozí.
|
Petr Slováček
Jestli se laikovi něco na vojenských vozidlech musí zamlouvat, pak jsou to popisky skoro všech ovladačů a kontrolek
|
Petr Slováček
Místa není v interiéru přespříliš. Kvůli nízkému obrysu karoserie musí být podlaha níž než ve výchozím náklaďáku, posádku proto odděluje masivní středový tunel. Mimochodem posádka měla pět členů, ale jsou zde jen čtyři sedačky.
|
Petr Slováček
Z kabiny je špatně vidět malými okénky, natož když je překryjí neprůstřelné plechy s úzkými průzory
|
Petr Slováček