Jak se žije s vírníkem: Jezdí, létá a dá se koupit!
3
/
10
Prohlédnout znovu
Jak se žije s vírníkem: Jezdí, létá a dá se koupit!
Letiště není pro provozování vírníku bezpodmínečně nutné, odstartuje na sto metrech a přistane maximálně na deseti
|
Jiří Pekárek
Jak se žije s vírníkem
|
Jiří Pekárek
Jak se žije s vírníkem
|
Jiří Pekárek
Zatím je poháněno přední kolo, které se na vlhku při rozjezdu může protáčet. Do budoucna se počítá s motory v nábojích zadních kol.
|
Jiří Pekárek
Přístrojová deska pochopitelně odpovídá více letadlu. K silničnímu provozu slouží jen pár tlačítek a diody vpravo.
|
Jiří Pekárek
Jak se žije s vírníkem
|
Jiří Pekárek
Jak se žije s vírníkem
|
Jiří Pekárek
Kromě technického průkazu Letecké amatérské asociace ČR se musí pilot/řidič prokazovat také klasickým osvědčením o registraci
|
Jiří Pekárek
U benzinky nedaleko letiště už stroj Pavla Březiny dobře znají, jinde se ale pořád podivují, když po ose dorazí natankovat
|
Jiří Pekárek
Jak se žije s vírníkem
|
Jiří Pekárek